Пятница, 03.05.2024, 13:04
Приветствую Вас Гость | RSS

     Офіційний сайт            ЗОШ І-ІІ ступенів №19

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 177
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Дистанционное образование » Школьнику

Завдання географія 6-9 клас

.

ГЕОГРАФІЯ 16.03-30.03 (хто виконує не в гуглі)

6 клас:

Ознайомитись з параграфами 42-43. Скласти конспект у робочому зошиті за таким планом:
1. Що таке річка?
2. З яких елементів складається річкова долина?
3. З яких елементів складається річковий басейн?
4. Виписати значення понять паводок, повінь, межень.

 

7 клас:

1) Читати параграфи 46-48, скласти характеристику типів помірного кліматичного поясу Євразії (письмово) (температури січня, липня, кількість опадів на рік).

2) Читати параграф 49. 

3 ) Практична робота № 10 (продовження)

Тема: Позначення на контурній карті основних річок і озер Євразії.

Завдання: нанесіть на контурну карту Євразії 

річки: Рейн, Ельба, Дунай, Дніпро, Дністер, Волґа, Об, Єнісей, Лена, Амур, Хуанхе, Янцзи, Меконґ, 

Ґанґ, Інд, Євфрат, Тиґр; 

озера: Женевське, Ладозьке, Каспійське море, Аральське море, Байкал, Балхаш, Мертве море.

Після виходу з карантину зберу виконану контурну карту по темі «Євразія» (фізична карта)

 

  1. клас:

  1. В робочому зошиті виконати дослідження. 

Тема: Вплив компонентів ландшафту на здоров’я людини.

  1. Заповніть таблицю (6 б)

Компонент ландшафту

Приклад позитивного впливу

Приклад негативного впливу

Клімат

   

Повітря

   

Грунт

   

Поверхневі води

   

Рослинний світ

   

Тваринний світ

   
     

2. Назвіть антропогенні ландшафти рідного краю (3 б).

3. Назвіть особливості ландшафтів своєї місцевості. Який вплив вони мають на здоров'я людини (3 б).

П.С. При виконанні завдання можна користуватись Інтернетом, консультуватись з батьками, наводити приклади із власних спостережень. Завдання творче, тому однозначно правильних чи неправильних відповідей тут не може бути. При оцінюванні роботи враховується вміння дитини словесно формувати власну думку!

Завдання перевірю одразу після виходу з карантину!

2) Нагадую, що вам потрібно зробити конспект одного з параграфів на вибір: 43 або 45. А другий просто прочитайте.

 

9 клас: 

1. Прочитайте параграф 33.
2. Використовуючи додаткові джерела, виконайте завдання:

Дослідження 2 (робити письмово в робочому зошиті).

Тема: Традиційні продукти харчування в Україні та країнах сусідах.

1.Складіть список топ-10 традиційних українських страв. Подумайте і назвіть найбільш популярні інгредієнти українських страв. 

2. Знайдіть в Інтернеті назви страв, що є аналогами українських традиційних страв. Складіть список (до 5-10 страв) за зразком:

Холодник (білоруська) – холодець (українська) … і т.д.

 

П.С. Завдання перевірю одразу по виходу з карантину.

Категория: Школьнику | Добавил: dnslavschool19 (16.03.2020)
Просмотров: 351 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 vinnikova197092  
0
d6o13k

Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск